κατάστημα-τεχνολογίας-επίπλωση

Ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών: τι πρέπει να προσέξετε

Τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών είναι από τα μαγαζιά που πρέπει να ανακαινίζονται συχνά και εκ βάθρων ακολουθώντας το φρενήρη ρυθμό της ανάπτυξης της τεχνολογίας. Ως χώροι υποδοχής πελατών βρίσκονται στην κορυφή της μοντέρνας παρουσίασης και οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές.

Η ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών πρέπει να ακολουθεί κάποιες προϋποθέσεις, οι οποίες θα επιτρέψουν στα προϊόντα να αναδειχθούν με τον καλύτερο τρόπο, ώστε όσοι εισέρχονται να μετατρέπονται σε πελάτες, και στο κατάστημα να λειτουργεί σωστά, αποτελεσματικά, με κέρδος και ασφάλεια.

Κάθε πότε πρέπει να γίνεται;

Η ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών πρέπει να γίνεται, σε αντίθεση με άλλα μαγαζιά, αρκετά συχνά, δηλαδή περίπου κάθε τέσσερα με πέντε χρόνια. Αυτό συμβαίνει επειδή η τεχνολογία προχωράει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και τα προϊόντα αλλάζουν στυλ, εμφάνιση και χαρακτηριστικά μέσα σε διάστημα μόλις μερικών μηνών. Έτσι, για να υπάρχει ένα ταιριαστό πλαίσιο για τα ηλεκτρονικά είδη, θα πρέπει τα έπιπλα, η διαμόρφωση του χώρου και η εσωτερική διακόσμηση να ανανεώνονται συνεχώς, για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του εμπορεύματος.

Μοντέρνα ή διαχρονική ανακαίνιση;

Στα περισσότερα καταστήματα, όπως ένδυσης, υπόδησης, βιβλιοπωλεία και φαρμακεία, δίνεται η δυνατότητα της ανακαίνισης σε διαχρονικό στυλ, ώστε αυτή να είναι επίκαιρη για αρκετό καιρό. Για τους παραπάνω προαναφερθέντες, όμως, λόγους η ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών πρέπει να είναι μοντέρνα και να ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις της διακόσμησης και δημιουργίας εσωτερικών χώρων που απευθύνονται σε απαιτητικούς και σύγχρονους πελάτες. Επιπλέον, τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών απευθύνονται κυρίως σε νέους, οπότε και το στυλ του χώρου πρέπει να συνάδει με τα γούστα τους.

ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδώνΡοή ανθρώπων και προϊόντων

Στην ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη σωστή διαμόρφωση του χώρου, ώστε να επιτευχθεί η ασφαλής ροή ανθρώπων και εμπορευμάτων. Ιδιαίτερα στα καταστήματα με ευμεγέθη προϊόντα είναι κομβικό να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη μετακίνηση των πελατών από τον έναν διάδρομο στον άλλον χωρίς εμπόδια, τόσο για λόγους ασφαλείας όσο και για λόγους εμφάνισης.

Λιτή παρουσίαση

Η ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών πρέπει να στοχεύει στη λιτή παρουσίαση των προϊόντων με τρόπο ώστε η προσοχή του υποψήφιου πελάτη να προσελκύεται από το προϊόν και όχι από τα στοιχεία που το υποστηρίζουν. Τακτοποιημένη παρουσίαση χωρίς υπερβολές είναι ο ακρογωνιαίος λίθος, για να αναδειχθεί το κάθε τι. Άλλωστε, η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών στα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών θα αγοράσει μόνο ένα προϊόν, οπότε καλό είναι να στοχεύει η παρουσίαση στην προβολή μεμονωμένων ειδών και όχι μαζικών ομάδων.

Προσοχή στην ομαδοποίηση των προϊόντων

Τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών πωλούν ποικίλα προϊόντα με πολλές διαφορετικές λειτουργίες. Έτσι, συχνά είναι δύσκολο να επιτευχθεί μια σωστή ομαδοποίηση και ο πελάτης να κινείται από τον έναν διάδρομο στον άλλον έχοντας την αίσθηση ότι τα εμπορεύματα συνδέονται με κάποιον τρόπο οργανικά μεταξύ τους. Η ανακαίνιση καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών έχει αυτό ακριβώς σαν στόχο, να καταστήσει δυνατή τη δημιουργία ενός concept που θα ενώνει λειτουργικά τα διάφορα είδη και θα δημιουργεί στον υποψήφιο πελάτη την αίσθηση ότι δεν κινείται σε αποκομμένους μεταξύ τους χώρους.

Πηγή: Kmstoredesign.gr